Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23490
Συγγραφέας: Νομικός, Ευάγγελος
Τίτλος: Η δημιουργία marketing funnel και η στρατηγική στην post GDPR era
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δίκαιο και Οικονομικά
Επόπτης Καθηγητής: Παναγιωτίδης, Θεόδωρος
Περίληψη: Η ενσωμάτωση των εγχώριων αγορών σε μια ενιαία αγορά είχε ως αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να αποκτούν διεθνή προσανατολισμό. Η ανάπτυξη του διαδικτύου και αυτού που έγινε ευρύτερα γνωστό ως Web 2.0 έδωσε τη δυνατότητα στο μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών ανά τον κόσμο να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο των επιχειρήσεων, να αλληλοεπιδρούν, να ανταλλάσσουν πληροφορίες και να εκφράζουν τη γνώμη τους για τα διάφορα brands. Αυτή η κατάσταση οδήγησε στην ανάγκη για συνεχή παρουσία των επιχειρήσεων προκειμένου να επιβιώσουν στην κοινωνία της υπερπληροφόρησης. Τα τελευταία χρόνια έχουμε γίνει κοινωνοί ενός ιδιαίτερου φαινομένου, των social media. Η ταχεία εξέλιξη των social media και η αύξηση των χρηστών διαδραματίζουν το δικό τους ρόλο στην παγκόσμια οικονομία. Με την χρήση των social media εκφράζουν την γνώμη τους, ασκούν κριτικές για προϊόντα και υπηρεσίες και συμμετέχουν σε διαδικτυακές κοινότητες όπου ανταλλάσσουν την δική τους οπτική για παρεπόμενες αγορές. Οι επιχειρήσεις από την άλλη πλευρά, ενισχύουν τη διαδικτυακή τους παρουσία στα social media καθώς θέλουν να έχουν πρόσβαση στο ψηφιακό περιεχόμενο και να καταφέρουν μια δημιουργική και άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές. Κυρίως στις διεθνείς επιχειρήσεις ή σε αυτές που προσπαθούν να έχουν μια τέτοια η χρήση των κοινωνικών μέσων ως εργαλείο marketing κρίνεται αναγκαία. Το digital marketing έχει ποικιλόμορφες δραστηριότητες που ξεπερνούν τα όρια των social media και τίθενται δίπλα στην εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων και των καταναλωτών. Στις τεχνικές αυτές περιλαμβάνονται η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης (SEO), η διαφήμιση μέσω μηχανών αναζήτησης (SEM), το content marketing, το influencing marketing, αυτοματοποίηση περιεχομένου, campaign marketing, data marketing (Jain et al., 2009) και του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου. H ανάπτυξη του διαδικτύου αλλά κυρίως η καθιέρωση του Web 2.0 συνέβαλε στην αλλαγή σε καθοριστικό επίπεδο του τρόπου που οι άνθρωποι επικοινωνούν, συνδιαλέγονται και κάνουν αγορές. Η άγνωστη δεξαμενή πληροφοριών και γνώσεων καθώς και η απεριόριστη επιλογή που είναι διαθέσιμη με ένα click από τον υπολογιστή παρέχει πλήθος ευκαιριών αλλά εγκυμονεί και κινδύνους. Η υπόθεση του Cambridge Analytica μπορεί να αποδείξει με τον καλύτερο τρόπο των παραπάνω ισχυρισμό. Η δυναμική των social media σε συνδυασμό με την ενδυνάμωση του big data analysis έδωσε την ευκαιρία σε ανθρώπους της επικοινωνίας να χτίσουν μια πανίσχυρη στρατηγική χαλιναγώγησης της εκλογικής βάσης που επηρέασε σε παραπάνω από μια περιπτώσεις το εκλογικό αποτέλεσμα. Η νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα έπρεπε να ενισχυθεί και αυτό έγινε στην Ευρώπη μέσω του General Data Protection Regulation [(ΕΕ) 2016/679] με την αρχική του εφαρμογή να τοποθετείται τον Μάρτιο του 2018. Μετά από 16 μήνες είναι μια καλή στιγμή να διερευνηθεί η επιτυχία του στο σύνολο της εφαρμογής του αλλά και να γίνει μια ανασκόπηση του τρόπου με τον οποίο μπορεί να δημιουργηθεί από το μηδέν μια καμπάνια που θα εφαρμόζει τις ισχύουσες διατάξεις με χρήση σύγχρονων εργαλείων και εστίαση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου retailing.
Λέξεις Κλειδιά: Digital marketing
Γενικός Κανονισμός Προσωπικών Δεδομένων
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Δίκαιο και Οικονομικά (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
NomikosEuangelosMsc2019.pdf1.08 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons