Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22775
Συγγραφέας: Παπαδόπουλος, Ιωάννης
Τίτλος: Παράγοντες επιτυχίας του marketing σε διεθνοποιημένες επιχειρήσεις
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: Αδιαμφισβήτητα, στα πλαίσια της σύγχρονης επιχειρηματικής πραγματικότητας, και δεδομένου ότι οι σύγχρονες αγορές πλήττονται από τις δυσμενείς απόρροιες της πρόσφατης οικονομικής κρίσης η οποία χαρακτηρίζεται από την παγκόσμια διάστασή της, η απελευθέρωση των επιχειρηματικών μονάδων πέραν των στενών και ασφυκτικών συνόρων της εγχώριας αγοράς επί της οποίας ήδη δραστηριοποιούνται, διαφαίνεται ως επιτακτική ανάγκη. Μέσω της εν λόγω απελευθέρωσής τους θεωρείται ότι διασφαλίζεται και προασπίζεται τόσο η παρούσα βιωσιμότητά τους όσο και η μακροβιότητά αυτών. Οι παρούσες δυσμενείς επικρατούσες συνθήκες επί της εκάστοτε εγχώριας αγοράς, αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα στην διαμόρφωση μίας ευνοϊκής βάσης επί της οποίας οι σύγχρονες επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα της εγχώριας επέκτασής τους και της μεγιστοποίησης του εγχώριου πελατειακού τους κοινού. Αρκεί να ληφθεί υπόψιν ως χαρακτηριστικό παράδειγμα η περίπτωση της χώρας μας, στα πλαίσια της οποίας διενεργείται ολοένα και εντονότερη αποδυνάμωση της αγοραστικής δύναμης του υπάρχοντος καταναλωτικού κοινού, περιορίζοντας σε ανησυχητικό βαθμό τις επεκτατικές δυνατότητες και επιλογές των επιχειρήσεων. Για τον λόγο αυτόν, το ζήτημα της επιχειρηματικής διεθνοποίησης και της εφαρμογής του διεθνούς μάρκετινγκ τόσο επί των εν δυνάμει όσο και επί των ήδη διεθνοποιημένων επιχειρηματικών μονάδων προσέλκυσε το ερευνητικό ενδιαφέρον μας και αποφασίστηκε να αποτελέσει και το βασικότερο θέμα πραγμάτευσης της παρούσας πτυχιακής εργασίας. Απώτερος σκοπός μας τίθεται η βιβλιογραφική διερεύνηση των λόγω επιτυχίας του διεθνούς μάρκετινγκ, καθώς επίσης και ο βέλτιστος τρόπος εφαρμογής του από τις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Λέξεις Κλειδιά: Διεθνές μάρκετινγκ
Διεθνοποίηση
Εξαγωγικό πλάνο μάρκετινγκ
Διεθνές εμπόριο
Εξαγωγική δραστηριότητα
Διεθνής ανταγωνισμός
Στρατηγική διεθνούς μάρκετινγκ.
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapadopoulosIoannisMsc2019.pdf1.64 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons