Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22766
Author: Τσιουπλάκη, Αναστασία-Μαρία
Title: Τα κίνητρα χρήσης του Instagram από τις γυναίκες με σκοπό την προβολή προϊόντων μόδας
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Περίληψη Αντικείμενο αυτής της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη των κινήτρων χρήσης του Instagram από τις γυναίκες με σκοπό την προβολή προϊόντων μόδας. Θα προσπαθήσουμε να καταλήξουμε σε συμπεράσματα με τη διατύπωση των παρακάτω ερευνητικών υποθέσεων : 1. Επηρεάζει ο αλτρουισμός την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 2. Επηρεάζει η κοινωνική ταυτότητα την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 3. Επηρεάζει η ψυχαγωγία την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 4. Επηρεάζει η αναζήτηση πληροφοριών την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 5. Επηρεάζει η κοινωνικοποίηση-κοινωνική αλληλεπίδραση την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 6. Επηρεάζει η αντιλαμβανόμενη ενθάρρυνση την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 7. Επηρεάζει η επιδίωξη δημιουργίας στάτους την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 8. Επηρεάζει η στοργή την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 9. Επηρεάζει η τηλεπαρουσία την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram; 10. Επηρεάζει η σύνδεση Instagram και εαυτού την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 11. Επηρεάζει η διαφήμιση την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 12. Επηρεάζει η ανταμοιβή την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο για τη διεξαγωγή της έρευνας και τα στατιστικά εργαλεία της μήτρας συσχέτισης και της ανάλυσης παλινδρόμησης. Συμπερασματικά η πλειοψηφία των μεταβλητών επιβεβαιώθηκε με τη μήτρα συσχέτισης αλλά με μια πιο λεπτομερή έρευνα της ανάλυσης παλινδρόμησης, κύρια μεταβλητή αναδείχθηκε η ψυχαγωγία για την πραγματική χρήση του Instagram και η αντιλαμβανόμενη ενθάρρυνση για την ενεργή χρήση του Instagram.
Keywords: Κίνητρα
Πραγματική χρήση
Ενεργή χρήση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsiouplakiAnastasiaMsc2019.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons