Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22734
Συγγραφέας: Βασιλάκου, Ευαγγελία
Τίτλος: Η επίδραση των μηνυμάτων ήπιας και σκληρής πώλησης στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης .ο ρόλος της ανάγκης για ανεξαρτησία.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Η επίδραση των μηνυμάτων ήπιας και σκληρής πώλησης στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.ο ρόλος της ανάγκης για ανεξαρτησία.
Λέξεις Κλειδιά: Τεχνική ήπιας πώλησης
Τεχνική σκληρής πώλησης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
VasilakouEuangeliaMsc2019.pdf922.87 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons