Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22734
Author: Βασιλάκου, Ευαγγελία
Title: Η επίδραση των μηνυμάτων ήπιας και σκληρής πώλησης στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης .ο ρόλος της ανάγκης για ανεξαρτησία.
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Η επίδραση των μηνυμάτων ήπιας και σκληρής πώλησης στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.ο ρόλος της ανάγκης για ανεξαρτησία.
Keywords: Τεχνική ήπιας πώλησης
Τεχνική σκληρής πώλησης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VasilakouEuangeliaMsc2019.pdf922.87 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons