Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22555
Συγγραφέας: Σιούγγαρης, Αλέξανδρος
Τίτλος: Αλλάζοντας ραγδαία το ηλεκτρονικό εμπόριο : ;ένα μοντέλο ανάλυσης μεγάλων δεδομένων για καλύτερες αποφάσεις μάρκετινγκ
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Τα big data αποτελούν ένα σύγχρονο πεδίο ιδιαίτερου ερευνητικού ενδιαφέροντος, καθώς συνιστούν έναν κυρίαρχο παράγοντα της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα αυτών που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η επιτυχής διαχείριση των big data συνεπάγεται αυξημένη ανταγωνιστικότητα, βελτιωμένες σχέσεις με τους πελάτες και αναβαθμισμένη πελατειακή δέσμευση, τα οποία μεταφράζονται σε αυξημένες πωλήσεις και διευρυμένα μερίδια αγοράς. Στο πεδίο του marketing, η αποτελεσματική διαχείριση των big data παρέχει δυνατότητες βελτιστοποίησης των διαδικασιών λήψης αποφάσεων, μέσω της παροχής χρήσιμης, πολύπλευρης και ουσιαστικής πληροφόρησης για το καταναλωτικό κοινό στο οποίο κατευθύνονται οι δράσεις του marketing. Ωστόσο, η εφαρμογή ολοκληρωμένων συστημάτων διαχείρισης big data αποτελεί ένα δύσκολο εγχείρημα, το οποίο θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη όλες τις επιδρούμενες μεταβλητές, συμπεριλαμβανομένων των στόχων, των παραγόντων επιτυχίας και της τεχνολογίας. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάπτυξη ενός υποδείγματος διαχείρισης big data στο πεδίο του marketing, εστιάζοντας στους στόχους του συστήματος, τους Key Performance Indicators (KPIs), τις επιμέρους λειτουργίες, τις απαιτούμενες τεχνικές, τη διαθέσιμη τεχνολογία και τα ζητήματα ασφάλειας και ιδιωτικότητας των δεδομένων.
Λέξεις Κλειδιά: Big data
Marketing
Υεχνολογία big data
Πελατειακή εμπειρία
Online marketing
E-commerce
Business analytics
KPIs
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας--Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (για Στελέχη), Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SioungarisAlexandrosMsc2018.pdf1.01 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons