Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21911
Τίτλος: | Εισαγωγή στην επιστήμη του ιστού : βασικές υπηρεσίες και παιδαγωγικές χρήσεις |
Συγγραφείς: | Τσέλιος, Νικόλαος |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2007 |
Εκδότης: | Κλειδάριθμος |
URI: | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21911 |
ISBN: | 9789604610297 |
Δικαιώματα: | Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Σελίδα_τίτλου.pdf | Σελίδα_τίτλου | 131.35 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Περιεχόμενα.pdf | Περιεχόμενα | 140.78 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Προλεγόμενο.pdf | Προλεγόμενο | 155.88 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο_1.pdf | Ιστορική εξέλιξη του Διαδικτύου | 994.98 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο_2.pdf | Βασικές τεχνολογίες του Διαδικτύου | 720.85 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο_3.pdf | Υπηρεσίες και εφαρμογές του Διαδικτύου | 1.01 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο_4.pdf | Κοινωνικές Επιδράσεις από τη χρήση του Διαδικτύου | 314.15 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο_5.pdf | Αρχές ανάπτυξης διαδικτυακού λογισμικού και ιστοσελίδων | 943.81 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο_6.pdf | Αξιολόγηση ευχρηστίας δικτυακών τόπων | 387.23 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο_7.pdf | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | 873.71 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο_8.pdf | Ζητήματα σχεδίασης συστημάτων διαχείρισης μάθησης | 446.84 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο_9.pdf | Τρέχουσες ερευνητικές προσεγγίσεις | 672.47 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Το_σύγγραμμα_σε_pdf.pdf | Ολόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή pdf | 4.7 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.