Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19490
Συγγραφέας: Καραμπάσης, Άγγελος
Τίτλος: Ο τομέας των τηλεπικοινωνιών και η ανάπτυξη και επίδραση των social media σήμερα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Το διαδίκτυο θεωρείται ως ένα σημαντικό μέσο παγκόσμιας επικοινωνίας, αλλά και μέσο προβολής και προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών διαφόρων εταιρειών, μεταξύ των οποίων και των εταιρειών τηλεπικοινωνιών. Ωστόσο, παραμένει ερώτημα το κατά πόσο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τις εταιρείες αυτές, μέσα από τις ενέργειες διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων των τελευταίων, χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το ερώτημα αυτό απορρέει από το γεγονός ότι διάφορες έρευνες αγοράς που έχουν κατά καιρούς διεξαχθεί, δείχνει ότι υπάρχουν διαφοροποιήσεις, ακόμα και στη βάση των δημογραφικών στοιχείων των καταναλωτών. Η παρούσα έρευνα εξετάζει αυτά τα ερωτήματα, χρησιμοποιώντας την ποσοτική μέθοδο με ερωτηματολόγια σε ένα δείγμα 127 καταναλωτών από το κέντρο του Δήμου Θεσσαλονίκης. Η έρευνα κατέδειξε ότι η πλειοψηφία των συμμετεχόντων στην έρευνα δεν έχει αγοράσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία από διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα, δεν επηρεάζεται η αγοραστική τους απόφαση από τις διαφημίσεις των εταιρειών, αλλά συμμετέχει σε διαγωνισμούς εταιριών που διοργανώνονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη τάση ως προς το αν οι καταναλωτές παρακολουθούν τις διαφημίσεις των εταιρειών τηλεπικοινωνιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρ’ όλα αυτά, έχουν σχηματίσει θετική άποψη για κάποια εταιρία τηλεπικοινωνιών εξαιτίας της παρουσίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αντίθετα, οι ενέργειες διαφήμισης και προβολής δεν έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να εμπιστεύονται περισσότερο τις υπηρεσίες μίας εταιρίας τηλεπικοινωνιών με έντονη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Περαιτέρω έρευνα κρίνεται αναγκαία σε ένα μεγαλύτερο δείγμα καταναλωτών από όλες τις περιοχές της Ελλάδας, προκειμένου τα αποτελέσματα να είναι γενικεύσιμα.
Λέξεις Κλειδιά: Καταναλωτής
Διαφήμιση
Δημόσιες σχέσεις
Θεσσαλονίκη
Social media
Τηλεπικοινωνίες
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KarampasisAngelosMsc2016.pdf10.55 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.