Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18865
Συγγραφέας: Τιμιάδου, Κυριακή
Τίτλος: E business, e commerce ως εργαλεία επίτευξης στρατηγικών στόχων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Η Ψηφιακή Οικονομία είναι σήμερα η κινητήρια δύναμη της παγκοσμιοποίησης. Στο παρελθόν, παγκοσμιοποίηση σήμαινε απλώς ελεύθερη διεθνή διακίνηση αγαθών, υπηρεσιών, κεφαλαίου και ανθρώπινου δυναμικού. Σήμερα, παγκοσμιοποίηση σημαίνει, επιπλέον, και διεθνή εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία μέσω του διαδικτύου. Μια από τις πλέον διαδεδομένες μεθόδους είναι αυτή που πραγματοποιείται μέσω του πλαισίου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Η ψηφιακή οικονομία περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο που είναι απλά η ηλεκτρονική διαχείριση των εμπορικών συναλλαγών, κυρίως μέσω του Διαδικτύου, ανάμεσα σε γεωγραφικά απομακρυσμένα συμβαλλόμενα μέρη. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αποτελέσει το αντικείμενο μεγάλης συζήτησης κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών και έχει επιφέρει επανάσταση στο χώρο των επιχειρήσεων για πολλαπλούς λόγους. Μερικοί από αυτούς είναι η διευκόλυνση της πρόσβασης στις παγκόσμιες αγορές, η επέκταση των ωρών λειτουργίας των οργανισμών, η μείωση των δαπανών των συναλλαγών, η βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών, η μείωση του κύκλου παροχής υπηρεσιών και ολοκλήρωσης συναλλαγών και η βελτίωση της αγοραστικής ικανότητας των πελατών. Πρόκειται για μια αδιαμφισβήτητη τεχνολογική επιτυχία με το Ιnternet να ξεπερνά από το επίπεδο των λίγων χιλιάδων στο επίπεδο των δισεκατομμυρίων συναλλαγών ανά έτος σε όλη την υφήλιο! Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (B2C), εστιάζει στη στρατηγική και εν γένει την δραστηριοποίησή των στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στην κατεύθυνση αυτή πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα για την εύρεση των αιτιών δραστηριοποίησης, των εμποδίων που αντιμετωπίζουν και τα οφέλη που έχουν αποκομίσει οι επιχειρήσεις από την ψηφιακή τους δραστηριοποίηση. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να συνεισφέρει στις διοικήσεις των ελληνικών επιχειρήσεων και επιπροσθέτως να αποτελέσει ένα χρηστικό εγχειρίδιο για τους υποψήφιους επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στο Διαδίκτυο.
Λέξεις Κλειδιά: Ε business
E commerce
Στρατηγικός σχεδιασμός
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΤimiadouKyriakiMsc2016.pdf1.79 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.