Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15180
Συγγραφέας: Σιαπαλίδου, Ζωή
Τίτλος: Βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών μέσω αποτελεσματικών συστημάτων διαχείρισης παραπόνων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιαστούν οι πιο σημαντικές στρατηγικές και πολιτικές που πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις κατά τη διαχείριση των παραπόνων και να ερευνηθούν οι απόψεις των πελατών για τα συστήματα διαχείρισης των παραπόνων στις ελληνικές επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, η έρευνα εστιάζει στη διερεύνηση των διαδικασιών και συστημάτων που υιοθετούν οι ελληνικές επιχειρήσεις για τη διαχείριση των παραπόνων, στο βαθμό ευκολίας κατάθεσης των παραπόνων από τους πελάτες, στην εκπαίδευση των εργαζομένων που είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση των παραπόνων και στους τρόπους ανταπόκρισης των επιχειρήσεων στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες. Για την έρευνα των απόψεων των πελατών, ερωτήθηκε δείγμα 250 ελλήνων πολιτών, το χρονικό διάστημα Απρίλιος–Ιούνιος 2012, μέσω ερωτηματολογίου. Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από τα ερωτηματολόγια, αναλύθηκαν χρησιμοποιώντας την περιγραφική στατιστική. Τα κύρια συμπεράσματα που προέκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων είναι ότι δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο για τους πελάτες να καταθέτουν τα παράπονά τους στις ελληνικές εταιρείες. Επίσης, οι εργαζόμενοι που διαχειρίζονται τα παράπονα δεν εκπαιδεύονται και δεν υποκινούνται κατάλληλα, ενώ, ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις δε διαθέτουν οργανωμένα αρχεία και μηχανογραφημένα συστήματα για να διαχειρίζονται αποτελεσματικά και άμεσα τις πληροφορίες που προκύπτουν από τα παράπονα. Τέλος, η έρευνα έδειξε ότι οι επιχειρήσεις τείνουν να μην επιλύουν καθόλου τα παράπονα των πελατών τους. Τα συμπεράσματα της μελέτης διευκολύνουν την κατανόηση των διαδικασιών που χρησιμοποιούν οι ελληνικές επιχειρήσεις για τη διαχείριση των παραπόνων των πελατών και, παράλληλα, επιτρέπουν στα ανώτερα στελέχη των επιχειρήσεων τη χρήση αυτών των πληροφοριών με στόχο τη βελτίωση των διαδικασιών και των συστημάτων τους.
Λέξεις Κλειδιά: Συστήματα διαχείρισης παραπόνων
Βελτίωση εξυπηρέτησης πελατών
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SiapalidouZoiMsc2012.pdf899.84 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons