Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14864
Συγγραφέας: Σταμπουλάκη, Αναστασία
Stampoulaki, Anastasia
Τίτλος: F-commerce: E-commerce via Facebook. The intention to use in Greece.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Οικονομίδης, Αναστάσιος
Economides, Anastasios
Περίληψη: F-commerce platforms are quickly improving the online shopping process. Page designs are becoming more fluid and better integrated, making the shopping experience more convenient and better equipped for social utility. F-Commerce is one of the fastest growing applications of social commerce, and it may just become bigger than any webstore. Facebook controls more than half of the US traffic to social media sites with active users who spend over 700 billion minutes per month on the site, making it convenient for consumers since they’re already there.
Λέξεις Κλειδιά: F-commerce
E-commerce
Facebook
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
StampoulakiAnastasiaMsc2012extra.pdfΣυνοδευτικό υλικό228.37 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
StampoulakiAnastasiaMsc2012present.pdfΠαρουσίαση763.93 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
StampoulakiAnastasiaMsc2012.pdf1.81 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons