Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/875
Author: Καλιγκού, Παρασκευή
Title: Στρατηγικό μάρκετινγκ βάσει δεδομένων
Date Issued: 1999
Department: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Information: ΔΙΠ MIS/15
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1999.
Rights: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaligkouParaskeui_Msc1999.pdf3.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.