Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/874
Author: Σαμαρά, Δήμητρα
Title: Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (e-marketing) στην ελληνική γουνοποιία: μια μικρομεσαία επιχείρηση
Date Issued: 2001
Department: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Σιώμκος, Γεώργιος
Information: ΔΙΠ MIS/21
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.
Rights: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SamaraDimitraMsc2001.pdf3.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.