Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Λεωνίδαςel
dc.date.accessioned2006-12-27T11:36:00Z-
dc.date.available2006-12-27T11:36:00Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/868-
dc.descriptionΔΙΠ MIS/7en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.el
dc.format.extent145 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΣτρατηγική marketing για την επιλογή και υλοποίηση συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) στην περίπτωση μιας κατασκευαστικής εταιρείαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulosMsc2001.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.