Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/868
Author: Παπαδόπουλος, Λεωνίδας
Title: Στρατηγική marketing για την επιλογή και υλοποίηση συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) στην περίπτωση μιας κατασκευαστικής εταιρείας
Date Issued: 2001
Department: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Information: ΔΙΠ MIS/7
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulosMsc2001.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.