Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΖώτος, Γεώργιος χ.el
dc.contributor.authorΔημητρακοπούλου, Θεανώel
dc.date.accessioned2006-12-27T10:00:19Z-
dc.date.available2006-12-27T10:00:19Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/853-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/15en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.format.extent105 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΑνάλυση της μορφής των διαφημίσεων σε συγκεκριμένους κλάδουςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DimitrakopoulouTheano_Msc2005.pdf2.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.