Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/848
Author: Πλάκα, Φανούλα
Title: Ερευνά εσωτερικού μάρκετινγκ με έμφαση στους παράγοντες που επιδρούν στην ηθική των εργαζομένων
Date Issued: 2006
Department: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Information: ΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/54
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PlakaMsc2006.pdf2.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.