Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΚουντριάς, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:59:33Z-
dc.date.available2006-12-27T09:59:33Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/826-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/55en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.el
dc.format.extent83 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΕρευνά και ανάλυση περιβάλλοντος μάρκετινγκ: αντίληψη των παραγωγών για την αγροτική πολιτική και τα προγράμματα ολοκληρωμένης διαχείρισηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KountriasMsc2006.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ872.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.