Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΠερδίκη, Σμαράγδαel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:47:27Z-
dc.date.available2006-12-27T09:47:27Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/798-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/4en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2004.el
dc.format.extent94 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ στον κλάδο των υπηρεσιώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PerdikiSmaragdaMsc2004.pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.