Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣκαλίδης, Ελευθέριοςel
dc.contributor.authorΜέγγε, Ευστρατίαel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:47:18Z-
dc.date.available2006-12-27T09:47:18Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/792-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/42en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.format.extent25 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΈννοια προμηθευτή καταναλωτήel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MeggeMsc2005.pdf371.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.