Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΙορδανίδης, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:46:55Z-
dc.date.available2006-12-27T09:46:55Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/778-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/30en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.el
dc.format.extent74 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΤο επιχειρησιακό περιβάλλον και η στρατηγική των επιχειρήσεων στο e-business στην ελληνική αγοράel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IordanidisMsc2006.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.