Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚακουλίδου, Ελισάβετel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:46:43Z-
dc.date.available2006-12-27T09:46:43Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/770-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/48en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.el
dc.format.extent74 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΔιαμόρφωση του εξαγωγικού προγράμματος μάρκετινγκel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KakoulidouMsc2006.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ672.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.