Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΧαρίσης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:46:27Z-
dc.date.available2006-12-27T09:46:27Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/760-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/1en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2004.el
dc.format.extent137 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΟ ρόλος της ποιότητας στη διαχείριση ανάπτυξης νέων προϊόντωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CharisisGeorgiosMsc2004.pdf4 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.