Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/741
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαναστασίου, Ιωαννηςel
dc.contributor.authorΤζέγκα, Αντιγόνηel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:28:32Z-
dc.date.available2006-12-27T09:28:32Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/741-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/34en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.format.extent45 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΜια εμπειρική διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών στον κλάδο του επίπλου: η περίπτωση του νομού Τρικάλωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzenkaAntigoniMsc2005.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.