Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτιοςel
dc.contributor.authorΣταματόπουλος, Θωμάςel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:28:24Z-
dc.date.available2006-12-27T09:28:24Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/736-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/44en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.format.extent90 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΟργάνωση διαδικασίας πωλήσεων με στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών: η περίπτωση της volvo carsel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StamatopoulosMsc2005.pdf753.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.