Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣιώμκος, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΠουλιόπουλος, Λεωνίδαςel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:28:04Z-
dc.date.available2006-12-27T09:28:04Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/724-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/6en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2002.el
dc.format.extent52 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΣτρατηγικό μάρκετινγκ για την αύξηση των πωλήσεων στον κλαδο της γούνας: περίπτωση μελέτης "case study": Ε.ΔΗ.ΚΑ. Α.Ε. (εκθετήριο δημοπρατήριο γούνας Καστοριάς Α.Ε.)el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PouliopoulosLeonidasMsc2002.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.