Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΤσουφλίδου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:21:20Z-
dc.date.available2006-12-27T09:21:20Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/699-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/16en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2003.el
dc.format.extent128 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΤα νέα τραπεζικά προϊόντα και η ένταση του ανταγωνισμού στον τραπεζικό κλαδοel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsouphlidouIoannaMsc2003.pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.