Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΠολυχρόνης, Άγγελοςel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:20:59Z-
dc.date.available2006-12-27T09:20:59Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/687-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/13en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2003.el
dc.format.extent106 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΗ σημασία της διοίκησης ολικής ποιότητας στον τομέα της μεταπωλητικής εξυπηρέτησηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PolychronisAngelosMsc2003.pdf2.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.