Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΑρβανιτάκης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:20:46Z-
dc.date.available2006-12-27T09:20:46Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/679-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/22en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2003.el
dc.format.extent109 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΗ συμβολή της μέτρησης και βελτίωσης της ικανοποίησης των πελατών στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων: η προσφορά των νέων προτύπων iso 9000: 2000 και ο δρόμος προς την επιχειρηματική αριστείαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ArvanitakisIoannisMsc2003.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.