Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/679
Author: Αρβανιτάκης, Ιωάννης
Title: Η συμβολή της μέτρησης και βελτίωσης της ικανοποίησης των πελατών στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων: η προσφορά των νέων προτύπων iso 9000: 2000 και ο δρόμος προς την επιχειρηματική αριστεία
Date Issued: 2003
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)
Supervisor: Γκοτζαμάνη, Αικατερίνη
Information: ΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/22
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2003.
Rights: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ArvanitakisIoannisMsc2003.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.