Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΤζουμπάρη, Στέλλαel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:20:36Z-
dc.date.available2006-12-27T09:20:36Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/674-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/35en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.el
dc.format.extent146 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΗ σημασία διαφοροποίησης των τηλεοπτικών ακροατηρίων για το media planningel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzoumpariMsc2006.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.