Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/674
Author: Τζουμπάρη, Στέλλα
Title: Η σημασία διαφοροποίησης των τηλεοπτικών ακροατηρίων για το media planning
Date Issued: 2006
Department: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Information: ΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/35
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzoumpariMsc2006.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.