Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/665
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΜήλιου, Ευρώπηel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:20:20Z-
dc.date.available2006-12-27T09:20:20Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/665-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/57en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.el
dc.format.extent85 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΑξιολόγηση σχεδιασμού ιστοσελίδας στο ηλεκτρονικό τραπεζικό μάρκετινγκ: η περίπτωση διερεύνησης της winbankel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MiliouEuropiMsc2006.pdf1.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.