Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜακρίδου-Μπούσιου, Δέσποιναel
dc.contributor.authorΤσαρτσάλη, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2006-12-22T09:38:24Z-
dc.date.available2006-12-22T09:38:24Z-
dc.date.issued2005el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/577-
dc.descriptionΔΙΠ ΠΛΗΡ/14 2005el
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.descriptionΗ Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διπλωματικής σε έντυπη μορφή σε κλειστή συλλογή.el
dc.description.abstractΗ ερευνητική αυτή εργασία είχε σκοπό να καταγράψει την ικανοποίηση των Ελλήνων φοιτητών στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήµιο, ο κυριότερος θεσµός που λειτουργεί στην Ελλάδα και έχει να κάνε µε distance learning ή e-Iearning. Από την ανάλυση των αποτελεσµάτων µπορούν να εξαχθούν κάποια χρήσιµα αποτελέσµατα καθώς αποτυπώνεται ο Βαθµός Ικανοποίησης από τις παρεχόµενες υπηρεσίες του Πανεπιστηµίου και της αποτελεσµατικότητας του θεσµού της µάθησης από απόσταση . Με βάση αυτήν την έρευνα, µπορούν να εντοπιστούν οι ανάγκες των φοιτητών, να καλυφθούν οι πιθανές ελλείψεις του και τέλος, δίνεται σε εµάς και στους υπεύθυνους η δυνατότητα διορθωτικών και βελτιωτικών παρεµβάσεων έτσι ώστε το ΕΑΠ να βελτιώσει τις υπηρεσίες που προσφέρει. Για την έρευνα χρησιµοποιήθηκε η µέθοδος του ερωτηµατολογίου µε δείγµα 138 φοιτητές του ΕΑΠ, οι οποίοι παίρνουν µέρους στις συναντήσεις που γίνονται στη Θεσσαλονίκη, στο Πανεπιστήµιο Μακεδονίας και στα ΙΕΚ Δέλτα. Η επιλογή των ερωτήσεων έγινε µε βάση προηγούµενες έρευνες που πραγµατοποιήθηκαν σε ξένα πανεπιστήµια και είναι ζητήµατα που ενδιαφέρουν ή θα έπρεπε να ενδιαφέρουν έναν θεσµό µάθησης στην περίπτωση της ικανοποίηση των φοιτητών του, έτσι ώστε να βελτιώσει τις υπηρεσίες του, την εικόνα του και να προσελκύσει µεγαλύτερο ποσοστό φοιτητών και να πραγµατοποιήσει µεγαλύτερη επιτυχία στον Ελλαδικό χώρο. Τα πορίσµατα της έρευνας αφορούν την ικανοποίηση σχετικά µε την επικοινωνία µε το διδάσκοντα, την ποιότητα του εκπαιδευτικού υλικού, του προγράµµατος σπουδών, την διεκπεραίωση των διοικητικών υποθέσεων και του κόστους παρακολούθησης του προγράµµατος. Στο τέλος έγινε επεξεργασία και ανάλυση των αποτελεσµάτων µε το πρόγραµµα στατιστικής επεξεργασίας SPSS 10.0 for Windows.Ta αποτελέσµατα έρευνας τα οποία συµφωνούν µε αυτά της βιβλlογραφικής ανασκόπηση έδειξαν ότι οι φοιτητές είναι ικανοποιηµένοι µε την επικοινωνία που έχουν µε το διδάσκοντα, µε τη συζήτηση που διεξάγεται µέσω των συναντήσεων αλλά δεν είναι ικανοποιηµένοι µε το διδακτικό υλικό και τις διοικητικές υπηρεσίες. Επίσης, µε τη χρήση του ελέγχου ανεξαρτησίας βρήκαµε ότι υπάρχει εξάρτηση ανάµεσα στην ικανοποίηση των φοιτητών και στους παράγοντες που την καθορίζουν.el
dc.format.extent185 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectDistance learningen
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subjectE-learningen
dc.subjectΕκπαίδευση μέσω διαδικτύουel
dc.subjectΕΑΠel
dc.titleΗ ικανοποίηση των φοιτητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (distance learning): η περίπτωση του ΕΑΠ.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsartsaliMsc2005.pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.