Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΠαπαϊωάννου, Ευγενίαel
dc.date.accessioned2006-12-22T09:37:56Z-
dc.date.available2006-12-22T09:37:56Z-
dc.date.issued2005el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/560-
dc.descriptionΔΙΠ ΠΛΗΡ/28 2005el
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.descriptionΗ Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διπλωματικής σε έντυπη μορφή σε κλειστή συλλογή.el
dc.format.extent126 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectCustomer Relationship Management (CRM)en
dc.subjectΔιαχείριση πελατειακών σχέσεωνel
dc.subjectΕπιχειρησιακή στρατηγικήen
dc.subjectΕξυπηρέτηση πελατώνen
dc.subjectΌμιλος εταιριών Γερμανόςel
dc.titleΣυστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων: στρατηγική ανάπτυξης και εφαρμογές στην ελληνική πραγματικότητα.en
dc.title.alternativeCustomer relationship marketing.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapaiwannouMsc2005.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.