Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/560
Συγγραφέας: Παπαϊωάννου, Ευγενία
Τίτλος: Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων: στρατηγική ανάπτυξης και εφαρμογές στην ελληνική πραγματικότητα.
Αλλοι τίτλοι: Customer relationship marketing.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Λέξεις Κλειδιά: Customer Relationship Management (CRM)
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
Επιχειρησιακή στρατηγική
Εξυπηρέτηση πελατών
Όμιλος εταιριών Γερμανός
Πληροφορίες: ΔΙΠ ΠΛΗΡ/28 2005
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.
Η Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διπλωματικής σε έντυπη μορφή σε κλειστή συλλογή.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapaiwannouMsc2005.pdf1.43 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.