Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/4002
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚατσούλη-Κάτου, Ελένηel
dc.contributor.authorΜπόγκα-Καρτέρη, Κατίναel
dc.date.accessioned2008-07-07T10:45:03Z-
dc.date.available2008-07-07T10:45:03Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/4002-
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.el
dc.descriptionΔιατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2007.el
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 241-259).el
dc.description005/2007el
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας αυτής ήταν να κατανοηθεί η διαδικασία και να διερευνηθεί η σημαντικότητα της επιχειρησιακής επικοινωνίας στη λειτουργία και αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων Βορείου Ελλάδας. Η συλλογή δεδομένων έγινε με τη χρήση γραπτών ερωτηματολογίων, ενώ για την ανάλυση χρησιμοποιήθηκε η περιγραφική στατιστική, το κριτήριο του Friedman και ο έλεγχος το χ2. Διαπιστώθηκε λοιπόν ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις εφαρμόζουν σε ικανοποιητικό βαθμό και ανεξάρτητα μεγέθους, διαδικασίες (τεχνικές, μεθόδους και μέσα) επιχειρησιακής επικοινωνίας, με τις οποίες επιδιώκεται η πραγματοποίηση σκοπών και στόχων, όπως η συλλογή πληροφοριών, λήψη αποφάσεων βελτίωση προϊόντων, προώθηση πωλήσεων, προσέλκυση πελατών, βελτίωση της παραγωγικότητας κ.λπ. και αναπτύσσονται πολιτικές για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων. Επίσης βρέθηκε ότι ο τομέας παραγωγής και το μέγεθος των επιχειρήσεων επηρεάζουν ορισμένες (ελάχιστες) υποθέσεις της έρευνας, ενώ η μορφή ιδιοκτησίας και η ύπαρξη πιστοποίησης καμία. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις γνωρίζουν και εφαρμόζουν σε διαφορετικό βαθμό και με διαφορετικές διαδικασίες την επιχειρησιακή επικοινωνία στην εσωτερική λειτουργία αυτών, καθώς και στις εξωτερικές τους σχέσεις.el
dc.description.abstractThe goal of this research was to understand the process and evaluate the importance of organizational communication in the operation and success of enterprises in Northern Greece. The gathering of information was conducted through written questionnaires, and for the analysis, Friedman’s criteria and x2 control were used. It was found that the majority of Greek enterprises independent of size use organizational communication procedures, which assist them in reaching their goals, gathering information, decision-making, improving goods, sales promotion, increasing customers, improving production and developing procedures for business success. Also, it was found that the production sector and the size of the organization influence some research hypotheses, which were tested, although business type and certification were not. The general results is that Greek enterprises are aware and apply organizational communication in a different way and with different procedures for internal and for external relationships.en
dc.format.extent244 σ.el
dc.format.extent10309303 bytes-
dc.format.extent861743 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΑνθρώπινη επικοινωνίαel
dc.subjectΕπικοινωνιακή πολιτική των επιχειρήσεωνel
dc.subjectΕπιχειρησιακή επικοινωνίαel
dc.subjectΕπικοινωνιακή στρατηγικήel
dc.subjectΔιαδικασία επικοινωνίαςel
dc.subjectΟργανωσιακή επικοινωνίαel
dc.subjectΟικονομικοί οργανισμοίel
dc.subjectΕρωτηματολόγιαel
dc.subjectΈλεγχος Friedmanel
dc.subjectΈλεγχος χ2 [τετράγωνο]el
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectHuman communicationen
dc.subjectBusiness communicationen
dc.subjectCommunication strategyen
dc.subjectCommunication proceduresen
dc.subjectOrganizational communicationen
dc.subjectCommunicational methods and techniquesen
dc.subjectBusiness organizationsen
dc.subjectQuestionnairesen
dc.subjectFriedman testen
dc.subjectx2 testen
dc.titleΕπικοινωνιακή πολιτική των οικονομικών οργανισμώνel
dc.title.alternativeCommunication policy in economic organizationsen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΧαρίτος, Διαμαντήςel
dc.contributor.committeememberΑλεξανδροπούλου-Αιγυπτιάδου, Ευγενίαel
dc.contributor.committeememberΞουρής, Δημήτριοςel
dc.contributor.committeememberΜακρίδου-Μπούσιου, Δέσποιναel
dc.contributor.committeememberΠέκος, Γεώργιος Δημ.el
dc.contributor.committeememberΣτειακάκης, Εμμανουήλel
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)el
Appears in Collections:Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boga-Kartelilicense.pdfΔήλωση αποδέσμευσης (Ελεγχόμενη πρόσβαση)841.55 kBAdobe PDFView/Open
Boga-Karteri.pdf10.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.