Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧαραμής, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΦωτιάδης, Θωμάςel
dc.date.accessioned2006-10-24T05:00:11Z-
dc.date.available2006-10-24T05:00:11Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/398-
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.el
dc.descriptionΔιατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2004.el
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.549-564).el
dc.description008/2004-
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή αφορά στην ανάπτυξη μιας διαδικασίας λήψης απόφασης για την ορθολογικότερη και πιο αποτελεσματική εισαγωγή νέων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας στο ταραχώδες και εξαιρετικά ρευστό περιβάλλον των αγορών υψηλής τεχνολογίας. Κύριος στόχος του θεωρητικού μοντέλου που αναπτύχθηκε με ιδιαίτερη έμφαση στο αγορακεντρικό και στρατηγικό του χαρακτήρα του, είναι η συστημική προσέγγιση των εξειδικευμένων δυνατοτήτων των τμημάτων Μάρκετινγκ και Έρευνας / Ανάπτυξης, των τμημάτων δηλαδή τα οποία φέρουν τον πλέον καίριο ρόλο στην καινοτομική διαδικασία. Μέσω του μοντέλου ολοκλήρωσης που προτείνεται, επιτυγχάνεται η ορθολογικότερη διαχείριση του χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρίας, βελτιώνεται η μαθησιακή καμπύλη εμπειρίας, μειώνεται η σύμφυτα ενυπάρχουσα αβεβαιότητα των αγορών υψηλής τεχνολογίας, και, αλυσιδωτά, επιτυγχάνεται η αποτελεσματική σύντμηση του χρόνου εισαγωγής. Το υπόδειγμα επιβεβαιώνεται μέσω εμπειρικών μελετών περιπτώσεων, και συνεπικουρείται από λογισμικό το οποίο έχει αναπτυχθεί ειδικά για την υποστήριξη των στόχων της ολοκλήρωσης των δύο (κυρίως) λειτουργικών τμημάτων και του θεωρητικού πλαισίου εν γένει.el
dc.description.abstractAn innovative decision making procedure is expounded in the present dissertation. This procedure concerns decision-making about New High Tech products, and their introduction into the uncertain, volatile, turbulent environment of the market through the systemic approach-operational coexistence of Marketing with Research and Development. Coordination-evaluation and circulation of information is optimized, while quality and quantity aspects are expanded. Also, the aspect of market orientation use of information, is developed. The procedure makes the effective distribution of resources and time possible, and optimizes the learning experience curve of the company guaranteeing that pointless and insubstantial actions are reduced, and that errors are incorporated in the decision making algorithm. In addition, it brings down the immanent features of uncertainty and cuts the introduction time of New High Tech products into the market. The strategic orientation of the suggested theoretical framework, the emphasis laid on the market orientation approach as well as the software-which was developed for the purposes of the present framework-support and encourage the reasoning of the decision-making procedure, concerning the introduction of New High-Tech products into the market. At the same time, it includes-within the decision making mechanism-the parameter of the achieved completion degree.en
dc.description.statementofresponsibilityτου Φωτιάδη Θωμάel
dc.format.extent622 σ.el
dc.format.extent9645245 bytes-
dc.format.extent581630 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διατριβής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.subjectΜάρκετινγκ υψηλής τεχνολογίαςel
dc.subjectΔιαδικασία λήψης απόφασηςel
dc.subjectΡευστά, ταραχώδη περιβάλλονταel
dc.subjectΟλοκλήρωση τμημάτων μάρκετινγκ - έρευνας / ανάπτυξηςel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΤεχνολογική αβεβαιότηταel
dc.subjectΑβεβαιότητα καταναλωτήel
dc.subjectΣυστημική προσέγγισηel
dc.subjectMarketing of high technologyen
dc.subjectDecision making procedureen
dc.subjectTurbulent, volatile, tumultuous environmenten
dc.subjectIntegration of marketing and research and developmenten
dc.subjectTechnologyen
dc.subjectTechnological uncertaintyen
dc.subjectConsumer uncertaintyen
dc.subjectSystemic approachen
dc.titleΜάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας: ανάπτυξη διαδικασίας λήψης αποφάσεων για την εισαγωγή νέων προϊόντων υψηλής τεχνολογίαςel
dc.title.alternativeMarketing of high technology: development of a decision making procedure for the introduction of new high tech productsen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΖώτος, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeememberΚάτσικας, Σωκράτηςel
dc.contributor.committeememberΜάλλιαρης, Πέτροςel
dc.contributor.committeememberΠανηγυράκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeememberΣιώμκος, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeememberΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeememberΑλεξανδράκης, Αθανάσιοςel
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (ΟΔΕ)el
dc.bibliographicCitation008/2004el
Appears in Collections:Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων (Δ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
exofyllo.pdf568 kBAdobe PDFView/Open
Fotiadis.pdf9.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.