Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/384
Συγγραφέας: Καργίδης, Θεόδωρος
Τίτλος: Νέες τεχνολογίες στην ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση
Αλλοι τίτλοι: New technologies in incorporate education
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003
Τμήμα: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)
Επόπτης Καθηγητής: Μανιτσάρης, Αθανάσιος
Περίληψη: Σκοπός της διατριβής είναι να εξετάσει το ζήτημα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις σχετικά με την ανάπτυξη διαδικασιών συνεχούς αναβάθμισης των προσόντων του ανθρώπινου δυναμικού τους με ευέλικτο και αποτελεσματικό τρόπο που να είναι σχεδιασμένος με βάση τις ανάγκες των χρηστών και της επιχείρησης. Προτείνεται ένα μοντέλο σχεδιασμού αποτελεσματικών "Εικονικών Μαθησιακών Περιβαλλόντων" το οποίο αναπτύσσεται με βάση τα χαρακτηριστικά των ομάδων χρηστών που εμπλέκονται σε διαδικασίες ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης καθώς και των διεργασιών που συμβαίνουν στα πλαίσια της "Εικονικής Τάξης". Το προτεινόμενο μοντέλο υποστηρίζει την δημοσίευση εκπαιδευτικού υλικού σε κάθε μορφή με δυναμικό τρόπο, καθώς και την εφαρμογή σύγχρονων παιδαγωγικών μεθόδων για εκπαίδευση ενηλίκων σε ασύγχρονη μορφή. Είναι ανοικτό και μπορεί να συνδεθεί με εφαρμογή διαχείρισης της γνώσης των επιχειρήσεων. Η πιλοτική εφαρμογή και η αξιολόγησή της απέδειξε ότι οι στόχοι που τέθηκαν μπορούν να υλοποιηθούν και να προσφέρουν στις επιχειρήσεις ένα λειτουργικό, ευέλικτο και δυναμικό μοντέλο για να υλοποιήσουν πολιτικές ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης που να είναι προσαρμοσμένες στα χαρακτηριστικά τους και στα πλαίσια ολοκληρωμένων εφαρμογών διαχείρισης της γνώσης, με αποδεκτό κόστος.
This thesis aims to examine the problem that actually faces the enterprises concerning the development of procedures for the continuous improvement of knowledge and skills for their employees with a flexible and effective way which is designed upon the needs of the users and the enterprises. A model for the design of effective "Virtual Learning Environments" is proposed. This model is developed on the characteristics and needs of the groups of potential users which are involved in incorporate training activities and the procedures that occurred in the context of the "virtual classroom". The proposed model supports the publication of courseware material in any electronic form and in a dynamic way. It supports modern pedagogic methods for adults in asychronous mode. The model is open and it can be connected with any other solution of knowledge management. The pilot application of the model and its evaluation proved that the aims of the model could be implemented. This model offers to the enterprises a functional, flexible and dynamic educational environment for incorporate training activities, adapted to their characteristics in the context of an integrated solution of knowledge management with an accepted cost.
Λέξεις Κλειδιά: Ανοιχτή και εξ αποστάσεως μάθηση
Διαδικτυακή μάθηση
Ενδοεπιχειρησιακή μάθηση
Διαχείριση της γνώσης
Open and Distance Learning
Networked learning, e-learning
Incorporate learning
Knowledge management
Πληροφορίες: Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.
Διατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2003.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.257-286).
001/2003
Δικαιώματα: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διατριβής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
kargidis.pdf6.4 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.