Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΒαλοδήμου, Πουλχερίαel
dc.date.accessioned2008-05-08T07:03:06Z-
dc.date.available2008-05-08T07:03:06Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3704-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/7en
dc.format.extent57 σ.el
dc.format.extent614743 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΤο ανθρώπινο δυναμικό και ο βαθμός επίδρασης της μεταβλητής αυτής στις δραστηριότητες του τουριστικού μάρκετινγκel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ValodimouMsc2008.pdf600.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.