Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3703
Author: Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος
Title: Σχέδιο μάρκετινγκ τουριστικής προβολής: εφαρμογή (case) στο νομό Θεσσαλονίκης 2007-2009
Date Issued: 2008
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
ΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/8
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MpelimpasakisMsc2008.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.