Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Ευανθίαel
dc.date.accessioned2008-05-08T06:44:57Z-
dc.date.available2008-05-08T06:44:57Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3694-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/16en
dc.format.extent145 σ.el
dc.format.extent11954 bytes-
dc.format.extent2986750 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/winzip-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΔικτυακό μάρκετιγκ - Προκλήσεις, παρούσα κατάσταση και εφαρμογέςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulouMsc2008.pdf2.92 MBAdobe PDFView/Open
PapadopoulouMsc2008Extra.zipΣυνοδευτικό υλικό11.67 kBzipView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.