Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3635
Συγγραφέας: Σιδηρόπουλος, Δημήτριος Ι.
Τίτλος: Σχεδίαση και ανάπτυξη περιβάλλοντος ιστού για ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με δυνατότητες εξατομικευμένης μάθησης: μια εφαρμογή στα οικονομικά
Αλλοι τίτλοι: Design and development of asynchronous web based learning platform
Ημερομηνία Έκδοσης: 2008
Τμήμα: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)
Επόπτης Καθηγητής: Μακρίδου-Μπούσιου, Δέσποινα
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των παραγόντων που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις επιδόσεις των φοιτητών στα οικονομικά μαθήματα, και η αξιοποίηση των παραγόντων αυτών για την κατασκευή ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος διαδικτύου, που θα παρέχει τη δυνατότητα προσαρμογής της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα ιδιαίτερα γνωρίσματα των φοιτητών (γνωστικό υπόβαθρο, κτλ.) και στον ρυθμό αφομοίωσης του διδακτικού υλικού. Μελετάται η σχέση δημογραφικών, κοινωνικών στοιχείων των φοιτητών και γνωστικού υπόβαθρου με τις επιδόσεις τους στα οικονομικά. Επιπλέον, εξετάζονται λεπτομερώς διάφορα λογισμικά παροχής εκπαίδευσης μέσω του διαδικτύου και πραγματοποιείται η κατασκευή ενός νέου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που θα διαχωρίζει και θα κατηγοριοποιεί τους φοιτητές από την αρχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αντιμετωπίζοντάς τους έτσι ως ξεχωριστή οντότητα.
The main aim of this research is, to investigate the factors that contribute to success in economics courses, and provide new ideas on how these factors could be used to offer adaptive learning in economics in a web based learning environment. First, the research focuses on possible variables that could affect student performance in economics and afterwards, a statistical analysis is conducted, in order to derive an equation, which predicts student performance in economics. Furthermore, this equation is used by a completely new e-learning platform to offer some kind of adaptation to the users, depending on social and economic factors, personal skills and prior knowledge in economics.
Λέξεις Κλειδιά: Προσαρμοστική μάθηση
Εξατομικευμένη μάθηση
Προσαρμοστικά υπερμέσα
Ασύγχρονη εκπαίδευση
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εκπαίδευση μέσω διαδικτύου
Διδακτική των οικονομικών
Adaptive learning
Adaptive hypermedia
Asynchronous education
Distance learning
Web based learning
Teaching economics
Πληροφορίες: Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.
Διατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 230-247).
Υπάρχει συνοδευτικό υλικό.
009/2008 και 009/2008 sup
Δικαιώματα: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διατριβής αποδεσμεύτηκε μετά τις 17/12/2008.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Sidiropoulos.pdf5.19 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
SidiropoulosExtra.pdfΣυνοδευτικό υλικό1.24 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Sidiropoluloslicense.pdfΔήλωση αποδέσμευσης (Ελεγχόμενη πρόσβαση)157.8 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.