Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3546
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΣαπουντζή, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2008-02-07T08:20:04Z-
dc.date.available2008-02-07T08:20:04Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3546-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2007.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/41en
dc.format.extent202 σ.el
dc.format.extent1760559 bytes-
dc.format.extent1760578 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΤυποποιημένο έναντι τοπικά προσαρμοσμένου διεθνές μάρκετινγκel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SapountziMsc2007.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ1.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.