Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΚαρβέλλη, Διαμάντωel
dc.date.accessioned2008-02-06T12:05:15Z-
dc.date.available2008-02-06T12:05:15Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3532-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2007.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/12en
dc.format.extent166 σ.el
dc.format.extent2941512 bytes-
dc.format.extent2941526 bytes-
dc.format.extent2941512 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΕπικοινωνιακή πολιτική: ανάλυση περιεχομένου και σημειωτική ανάλυση διαφημιστικού μηνύματοςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KarveliMsc2007.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ2.87 MBAdobe PDFView/Open
KarveliMsc2007Extra.zipΣυνοδευτικό υλικό101.39 MBzipView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.