Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3520
Author: Δαμάσκος, Χρήστος
Title: Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και η ικανοποίηση των πελατών στον κλάδο των συνεργείων αυτοκινήτων
Date Issued: 2007
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2007.
ΔΙΠ ΜΒΑ/24
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DamaskouMsc2007.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.