Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3517
Author: Ευφραιμίδης, Ευάγγελος
Title: Έρευνα ικανοποίησης χρηστών συστήματος CRM: μια εμπειρική μελέτη περίπτωσης
Date Issued: 2007
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2007.
ΔΙΠ ΜΒΑ/27
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EfraimiadisMsc2007.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.