Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔημητριάδη, Ζωήel
dc.contributor.authorΜάττα, Χαρούλαel
dc.date.accessioned2008-02-06T09:11:55Z-
dc.date.available2008-02-06T09:11:55Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3502-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2007.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/44en
dc.format.extent74 σ.el
dc.format.extent1074159 bytes-
dc.format.extent1074150 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΑνάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις υπηρεσίες: συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM)el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MattaMsc2007.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.