Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3502
Author: Μάττα, Χαρούλα
Title: Ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις υπηρεσίες: συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM)
Date Issued: 2007
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Δημητριάδη, Ζωή
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2007.
ΔΙΠ ΜΒΑ/44
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MattaMsc2007.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.