Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/3502
Συγγραφέας: Μάττα, Χαρούλα
Τίτλος: Ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις υπηρεσίες: συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM)
Ημερομηνία Έκδοσης: 2007
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Δημητριάδη, Ζωή
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2007.
ΔΙΠ ΜΒΑ/44
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MattaMsc2007.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ1.05 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.